piątek, 17 lutego 2017

TANIE POMADKI GODNE POLECENIA



Witajcie!
Jest to mój pierwszy post na tym blogu!
Dzisiaj mam dla was 5 pomadek godnych polecenia, które kosztują do 10 zł.

1. FREEDOM, Pink Dream Lipstick Matte. Cena: 5 zł.
Jest to typowa rakieta! Neonowy róż, pasuje blondynkom jak i brunetkom. Pomadka jest matowa ale kremowa. Nie zastyga tak jak pomadki w płynie, nie tworzy skorupki. Utrzymuje się przeciętnie.
2. Lovely, Color Wear Long Lasting nr 6. Cena: ok. 10 zł.

Jest to mój ulubiony kolor pomadki w ostatnim czasie. Kojarzy mi się z kolorem czerwonego wina. Na ustach jest identyczny jak w opakowaniu. Pachnie owocowo. Mam numerek 6.

3. Wibo, Lips to Kiss Long Lasting Lipstick nr 7 Cena: 9 zł.

Kolejna pomadka w kredce, tak jak jej poprzedniczka nie potrzebuje temperowania. Jest ciemna, wpada w fioletowe tony. Ciężko jest nią malować usta bez konturówki. Jest bardzo kremowa, trzeba uważać i nie zostawiać jej na słońcu bo BARDZO łatwo się roztapia.

4. Lovely, Extra Lasting. Cena około 8 zł. nr 2 i 3.











Jeden z kolorów to intensywna czerwień, a drugi to fuksja.
Utrzymują się cały dzień. Wykończenie mają matowe, są tępe. Ich zapach kojarzy mi się z piernikami.



1.Lovely, Color Wear Long Lasting nr 6.
2. Wibo, Lips to Kiss Long Lasting Lipstick nr 7.
3. Lovely, Extra Lasting nr 2 
4. Lovely, Extra Lasting nr 3
5.FREEDOM, Pink Dream Lipstick Matte.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz